24 mars 2016

Konstrunda 2016 - Mina planer...


Min fina vän Linda Palla är konstnär och ställer i år ut sina alster på konstrundan.
För två år sedan samarbetade vi i en samlingsutsställning i Gringelstad.
Men då Linda inte längre bor kvar, så ställer hon i år ut på annat ställe.





I år hittar man Linda Pallas tavlor hos Lyngby bränneri i närheten av Everöd.



I Everöd är det även utförsäljning av märkeskläder och skor, tänkte ta en tur inom och se om man kunde fynda något...



I den nedlagda Konsumbutiken i Vittsjö finns min favorit när det glas och porslin (loppis)
Där har jag fyndat många fina tårtfat på fot och blåvitt porslin bla denna fina kaffekanna


Jag har även hört ryktas om att det ska vara stor utförsäljning av möbler och inredning vid den gamla glassfabriken i Åhus.
Mina pojkar tränar truppgymnastik i Åhus GK och viss del av försäljningen denna dag, går till föreningen. Så det blir en tur inom även dit.


Men som sagt detta är mina planer, vi får se var vi hamnar...
Med två barn i baksätet är det inte alltid det går enligt planerna....



1 kommentar: