18 februari 2014

En tom hall...


Härom veckan hade jag besök av lokaltidningen för att de önskade skriva ett reportage om Lilla Villa Vita.

Reporter och fotograf var inbokade med kort varsel, för att föreviga vårt hem.
Känner alltid en viss press på mig när det är någon annan som vill komma in och fotografera i vårt hus.

Till bloggen fotograferar jag ju själv och då går det alldeles utmärkt att fixa till en hörna där det ser fint ut och vad som döljer sig bakom kameran är en helt annan historia...

Ni ska inte tro att mitt hem alltid ser ut som det gör på bilderna och min hall ser definitivt inte ut så här, speciellt inte nu i vintertider.
Men väntar man tidningsbesök, är det bara att sätta fart!

Så här är en superfixad hall, alla skor, jackor, skolväskor, träningsväskor, innebandyklubbor, allt är bortplockat.

Allt för att en bild skulle bli bra.

Tog fotografen någon bild på hallen? noop!



Några timmar senare var ordningen återställd!
 

Det mest komiska är nog att största delen av skohögen är mina egna... 
 



Kram Maria

6 kommentarer:

  1. Men va! Tog de ingen bild på den undebara hallen, den är ju himmelskt vacker, trappan är bland de finaste jag sett!
    Kul med reportage, ska bli kul att se sen =)

    Ha en fortsatt bra dag,
    kram Catta

    SvaraRadera
  2. Vad kul med reportage!
    Vilket lyx för en fotograf att fota loss hemma hos er = )!

    L-L (f.d Vita Nyanser nu med ny blogg)

    SvaraRadera
  3. Haha, ja det är väl typiskt!!
    Så fint som ni har det förstår jag inge varför dom inte fotade där..?!!

    Må så gott
    Kraam

    SvaraRadera
  4. Glömde en sak, ingen chhatwall zigzag pläd än..?

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Susanne!
      Pläden inkommer nu i slutet av månaden.
      Kram Maria

      Radera
  5. Vilket fint reportage dte var i tidningen idag! Kram ♥

    SvaraRadera