22 januari 2014

Vårblommor


I dag bär jag paket så det står härliga till.
Har fått två stora pallar med allra finaste marmorn.

Jag kan lova att de lådorna väger, puh! Värre än värsta gympasset!
Att sedan glatta runt på snö och is gör ju inte saken bättre.

Blev extra glad över denna fina bild
Ikea bjuder på vårinspiration, precis vad jag behöver idag.
Äppelkvistar  och söta små pärlhyacinter i vackra vaser!

Enkelt och så vackert!

Nu ska jag ge mig ut en runda till, paket ska iväg med expressbud, ingen rast och ingen vila.
Underbart!

Kram Maria

Bild: Ikea, Livet hemma

4 kommentarer:

  1. Det är så härligt när lökväxterna kommer, man får liksom tillbaka hoppet om livet och ljuset igen!
    Och precis som du säger, enkelt och vackert!
    Ha en härlig kväll med hand boll, kanske?
    Dyrafina

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma Dyrafina!
    Klart vi ska kolla på handbollen!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Tack för all hjälp idag, nu håller vi tummarna att posten gör sitt. Härligt med vårinspiration behövs verkligen i det råkalla, gråa väder vi haft här en tid. Så vackert med bara några enkla grenar. Kram Ninni

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ninni!
      Så roligt att ni vill använda mina produkter i er monter. Kommer att bli toppen.
      Önskar ert team stort lycka till!

      Kram Maria

      Radera