8 januari 2014

Madam Stoltz




Visar idag lite pressbilder från Madam Stoltz, vars vårkollektion ser mycket lovande ut.

Koppartrenden håller i sig, liksom marmor.

Härliga bilder, med hopp om vår och ljus!




Här hemma lyser dock inspirationen med sin frånvaro.

Det är likadant varje år när julen åker ut.

Först längtar jag efter rena, kala ytor, men efter en stund börjar längtan efter något nytt infinna sig.

Som att byta rum mellan tv rum och matrum och då inreda med ett maffigt runt matbord, till att bli sugen på att gå på husvisning i kvarteret bredvid.

Med rum i fil...

Men efter en stunds drömmande inser jag att jag varken har råd eller ork till att "bryta upp" vare sig det gäller tv rum eller kvarter...

Och att jag ju faktiskt älskar vårt lilla vita hus!

Så nu när jag drömt mig bort en stund i möbelkataloger och Hemnet, lutar jag mig lugnt tillbaka och ser framför mig hur jag ska väcka liv i detta just nu väldigt kala hem. 
Lite nya blommor kan nog göra susen, ett relativt billigt ingrepp, men som göra stora underverk!

Stor kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar