22 december 2013

Som stjärnorna på slottet


I går kväll träffades hela min familj för att äta julbord på Bäckaskogs slott.
Samma slott som tv serien "Stjärnorna på slottet" spelades in i somras och som har premiär nu i mellandagarna.


Ett fantastiskt julbord i en historisk miljö, som passar så fint när man vill få till en riktig julkänsla.
Att få sitta runt ett bord med den maffigaste kristallkronan gnistrande ovanför huvudena.
Att få tid till att umgås och bara njuta av alla godsaker.



La Familia


Julbordet, som gick i viltets tecken, var ett av de godaste jag ätit. 
Men allra mest hänförd var jag nog över miljön och alla de vackra amaryllisarna.






Önskar er alla en fin advent!

Nu ska jag ge mig iväg för att hälsa på min lilla farmor!


Kram Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar