8 mars 2012

Härliga torsdag!



Tjoho, här faller snön igen!

Inget jag har beställt idag...

Skulle ta en tur till torget för att handla lite vårblomster, men den trippen kom av sig abrupt!

Äldsta sonen hoppade dock jämfota av glädje, när han såg den nyanlända snön, än är det inte för sent för snowracern!

Några vinterbilder är jag inte sugen på att bjuda på idag, utan det fick bli några små bilder från mitt showroom i lusthuset.

Ha en mysig torsdag och alla kvinnor borde få njuta lite extra idag, så här på vår lilla dag!

Kram Maria


7 kommentarer:

  1. Ljuvligt ljuvligt. Känns riktigt vårigt. Till helgen kommer vårväremen. Skönt!
    Må så gott
    AC

    SvaraRadera
  2. Just det, det är ju vår dag idag ;) Vilket kanonskåp, så fint & fyllt med godsaker ! Vi i Stockholm har som tur är inte fått någon snö...
    Ha en bra dag !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Japp, nu kliar det lite i fingrarna.. Man kan ju inte titta på dessa bilder utan att bli sugen på att handla! Får nog hem och räkna kronorna och se om det blir något köp hos dig... Har handlat av dig innan, då blev det ett storköp bestående av 4 st plåtstolar som jag är suuuuuupernöjd med! Älskar dem till tusen! Ha en fin kvinnodag! :-D /Nina

    SvaraRadera
  4. Den kom men försvann ganska fort här..pju.
    Nu läser jag om vårvärme ovan, måste kolla det!
    Fina bilder!

    kramkram

    SvaraRadera
  5. Den kom men försvann ganska fort här..pju.
    Nu läser jag om vårvärme ovan, måste kolla det!
    Fina bilder!

    kramkram

    SvaraRadera
  6. Hua för mer snö nu..nej nu får det räcka för denna säsong tycker jag..!!!

    Mysiga bilder:)

    Haha, ja du får hålla ett extra öga..;)

    Karm Susanne

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder du bjuder på! Kan vi behöva, verkar som nästan hela landet fått snö idag:(
    Ha en trevlig kväll!
    Kram Sofi

    SvaraRadera