13 december 2011

I mitt fönster...


Har en av butikens små julstjärnor hittat in!

Sakta men säkert smyger sig julen på!
I år blir mitt eget julpynt väldigt inspirerat av naturen, här i form av lärksträ.
Utanför ytterdörren har jag samlat ett helt fång av lärkträkvistar och satt belysning i. De kraftiga stormarna som har härjat i skåneland sista tiden har varit perfekta för en natursakletare som jag. Mängder med kvistar, kottar och andra skönheter ligger där bara och väntar på mig.


Jag vill passa på att tacka för det stora förtroendet av alla er, som handlar era julklappar i min lilla butik.
Tusen tack!
Jag försöker få iväg alla paket samma dag som betalningen sker. Och om man betalar med sitt kontokort via Payson går det riktigt snabbt, då jag inte behöver invänta bankgirots registreringar.
Och än finns många godbitar kvar!

Jag hoppas ni har haft en riktigt mysig Luciadag, jag har fått min luciados på lillprinsens förskola.

Ett helt ljuvligt tåg med superduktiga barn.
Efteråt bjöd barnen på lussekatter och pepparkakor som de själva bakat.
Ett stort tack till alla fantastiska fröknar på Kristianstad montessoriskola, ni är helt underbara!

Ha det så gott i luciamörkret!
Kram Maria

4 kommentarer:

  1. Hej !

    Vad fint ! Så mysigt nu när julen närmar sig!

    Ha en fin Lucia kväll !

    KramarnSirpa

    SvaraRadera
  2. Mysigt mysigt i fönstret...

    Ska man se på stormarna positivt så har det tagit ner en del material!

    Ha en fortsatt fin lucia!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. Fint du har det Maria.
    Det va en liten gosse nere hos oss på 1-3 och bjöd på pepparkakor innan idag.

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bild.
    Önskar dig en underbar kväll.
    Jannike

    SvaraRadera