3 oktober 2011

Höstig picnic!





Jag har verkligen försökt att fånga dessa underbara höstdagar som varit den senaste veckan.
Att packa korgen med lite fika och ge sig ut i den friska och klara luften.
Man behöver inte gå långt, det räcker till närmaste lekpark, träddunge eller lilla gröning.
Har äntligen fått tag på en rejäl picknick korg med klassiska lock på sidorna.
Denna härliga spånkorg kommer från House doctor och finns tillsammans med muggar, pläd och trasmatta i min lilla butik. De färgglada muggarna är barnens absoluta favoriter. Alla kan få varsin färg och de är precis lagom i storlek för den lilla barnhanden. Muggarna kommer från rice.

Jag hoppas att er vecka har startat bra!?
Jag har haft en härlig måndag, med mycket skoj jobb!
I morgon ska jag hoppa in och vara lite pedagog igen, ska vikariera i en liten etta.
Det ska bli så kul att träffa alla goa barn och personal på min tidigare arbetsplats igen!

Vi hörs alldeles strax igen,
Kram Maria


2 kommentarer:

  1. Åh, vad mysigt med höstpicnic!

    SvaraRadera
  2. Åh så mysigt. Nu blev jag sugen på att göra en höstpicnic =)

    SvaraRadera