12 juni 2010

Lilla Villa Vita i Lantliv





Vårt lilla hus och trädgård fick agera statist då det skulle fotograferas midsommarfest. Då hösten stod på tröskeln gjordes detta underbar matreportage av Bitte E:son Forsberg och Anders Norrsell. Jag blir hänförd av den underbara stämning dessa duktiga artister lyckas fånga på bild.
Den lilla vita pallen som syns i trappan går snart att beställa i min lilla butik. Jag har kontakt med ett lokalt snickeri, som tillverkar möbler efter mina gamla klenoder.

Nu ska jag ge mig ut på en liten skattjakt på lite olika loppisar, det var länge sedan sist! Och jag längtar riktigt!
Kram Maria

6 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Åh vad kul, såg det fina reportaget i Lantliv:)

    En sån där vacker pall vill jag gärna ha, får hålla utkik i din butik!

    Hoppas du hittar nått fint på loppisarna!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Vad härligt somriga bilder!
    Hur går det med rosorna? Jag vill gärna komma dit och fota när de blommar om jag får.
    Ha det gott!
    hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  3. Härligt, kände igen omgivningen direkt. Fast du hade förstås förvarnat också ;) Hoppas du hittar ngt kul på loppisarna! Du får gärna hålla utkik efter trädgårdsmöbler, korg lr plast typ 50-tal. Hör av dig när du är sugen på en fika i Lotten!!

    Jag fick förresten en förfrågan om elefantkuddarna som såldes under öppet hus-dagen, men hänvisade till dig. kram

    SvaraRadera
  4. Finfint reportage från ditt finfina hem!!!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  5. Har nog kollat in dem!

    Superfina!!!

    kram camilla

    SvaraRadera
  6. jag har inte varit inne på din blogg på länge men jag blir lika lycklig varje gång

    vilka vackra bilder

    hälsningar h

    SvaraRadera