23 december 2009

Mysig butik




Detta inlägg har inte mycket jul i sig, men jag var bara tvungen. Har idag varit på en liten snabb utflykt till Ronneby i Blekinge. Min man hade ett ärende dit i jobbet och då var jag inte sen med att hänga på. Äntligen skulle jag kunna besöka "In my house". Jag har länge följt Josefines blogg och "sett" hur hennes butik har vuxit fram. Det känns lite märkligt att träffa någon som man har följt lite anonymt bakom en blogg. Hennes butik var makalöst vacker och fylld med fina och lite annorlunda ting, som man inte finner varstans. Jag skulle kunna köpa hur mycket som helst, ett gott betyg på att jag verkligen kommer att återvända dit snart igen. Josefine var så där sprudlande positiv som jag hade föreställt mig! Har man inte möjlighet att ta sig till Ronneby har hon även en e-butik!
Vad jag köpte? Jo, en tidig julklapp till mig själv, detta vackra M, har letat länge men inte funnit rätt. Det gjorde jag här och till ett bra pris dessutom!
Kram Maria

5 kommentarer:

  1. Tack sööööööta du,,,, så kul å träffas =)=) Mysigt! å så fina goa ord,,, Tack!!!! M, et blev ju kanon! Såååå kul att du ville komma inom,,,, du/ni är hjärtligt välkomna tillbaka! Och om du har några frågor, om starten till eget så får du fråga på, jag kanske kan ha nåt litet vettigt svar =)

    Stor varm kram hoppas ni får en ljuvlig JUL....


    Kraaaaaaaaaam j

    SvaraRadera
  2. Fint M, Ja Josses butik måste jag besöka snart. Det verkar vara så mycket fint där. Ville bara kika in och önska dig en riktigt GOD JUL. Kram Paula

    SvaraRadera
  3. Visst är det spännande att träffa bloggare på "riktigt"

    Önskar dig en fortsatt God JulHelg!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  4. God fortsättning på julen!
    Tack för butikstipset...ska kika in där.
    Så modigt av dig att säga upp dig för att satsa på något nytt. Nu blev jag ju jättenyfiken på vad det kan vara. Något kreativt känner jag på mig :)
    Oavsett vad det är önskar jag dig lycka till!

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  5. jättefint m
    gillar jag verkligen

    helena

    SvaraRadera