20 mars 2009

Favoriter

Helgen är här och barnen har åkt till farmor occh farfar för lite roliga äventyr. Jag ser fram emot en helg med sovmorgon, lång frukost, umgås med käre maken och middag med trevliga vänner. Visar idag bilder på favoriter, barnens och en bild på min favorit, alla kategorier.


Stora killens Maileg kanin i klassisk pyjamas och lilla hunden Ludde


Lillkillens Maileg giraff, Rice giraff och favoriten, musen "Pelle", från Maileg

Mammas favorit! Denna Juno säng ropade jag in på en nätauktion. Lillkillen fick den i 1-års present. Det är min käraste möbel i hela Lilla villa vita.

Ha en underbar helg!
Kram Maria

19 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Vilka fina saker du visar, den där Mailegkaninen i pyjamas har Tindra oxå:)

    Den där Junosängen är bara sååå fin! Verkligen ljuvlig..

    Ha en mysig helg,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Men oj vad fint!!! Hela din blogg är som en inredningstidning, det är bara en fråga om när du får förfrågan om reportage. Jag skulle kunna flytta in direkt i ditt hus, så himla FINT!!!...och den sängen, och järnsäng, och kaninen....ja, perfekt!!!

    Ha en skön helg!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  3. Mysiga gossedjur!
    Hoppas ni får en trevlig helg.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Hej! Sååå otroligt söta dessa kaniner är. Tror jag får köpa en åt mig själv...
    Sängen är helt underbar. Du visar alltid så snygga saker och bilder du verkar ha en otroligt säker smak.
    Kram Lotta!

    SvaraRadera
  5. Så söta gossedjur!

    Ahh sängen är ju bara för underbar! Det är ju drömmen att ha en sådan någon gång :)

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  6. hoppas ni får en underbar helg man behöver vara barn fri ibland själv är vi gubbfri hihi i helge så barnen och jag får klara oss själv me det ska nog gå ha det gtt kram jessica

    SvaraRadera
  7. Åhh de är såå fina dessa små kaniner, önskar att mina barn var lite mindre så man kunde handla sånt där igen...Ha en fiin dag, Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Älskar också dom där Junosängarna ! Men har tyvärr inte längre så små barn som passar i en sådan ! Maileg gör så fina kaniner !! Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera
  9. Åh,så underbart vackert du har det! Ljuvlig blogg! Ha en trevlig helg! Kram susanne

    SvaraRadera
  10. Åh vill ha säng den dagen vi får barn!!! Fint överkast härlig färg och söta prickar! Ha en trevlig helg med vännerna kram Johanna

    SvaraRadera
  11. Grrr din gris...vad fint ni har! Och Juno säng,lyllos dig! Hur mycket fick du betala för det? Jag har faktiskt beställt en till oss också.Vi får nog äta havregrynsgröt hela året men det är det värt! Vi har samma smak du och jag, har nämligen likadan överkast hemma...
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  12. och just det glömde säga att ha det så underbart utan barn..det behövs ibland!
    kram igen

    SvaraRadera
  13. Ja visst är det härligt med bloggen. Jag känner också att det var tur att jag tog MOD till mig, för det handlar mycket om det. Bloggen ger så mycket värme och glädje. Sen som du säger, alla bloggvänner som man lärt känna och som delar ens stora intresse, det är ju något jag inte tänkte på och som blivit en stor bonus. Det är SÅ kul!!!

    Ha en fortsatt härlig helg!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  14. Så fin säng! Har själv lämnat bort barnen i helgen, men nu längtar man rätt mycke efter dom... Man behöver komma i från i bland!
    Ha det gott, Camilla.

    SvaraRadera
  15. Du har en fin och fräsch blogg och visst är det kul att blogga. Man får så mycket inspiration och blir glad av alla idéer.
    Dessa figurer är bara såå gulliga, synd att mina barn är tonåringar, men dottern skulle nog kanske kunna tänka sig att ha en kanin eller jag själv...Sängen ser underbar ut.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  16. Vilken härlig blogg du har.
    Jag blev överförtjust i din fantastiska veranda.
    Det är en sådan sak som man verkligen skulle önska sig....men nu bor man i radhus och får försöka fixa utifrån det man har.
    Hur som helst kommer jag med glädje att återvända till din blogg.
    Kram/Carina i Lilla vrån

    SvaraRadera
  17. Hej! Sängen är underbar!, skulle vilja ha en sådan fast barnen börjar bli stora. De där Maileg kaninerna är hur söta som helst och lite personliga. Kram Åsa

    SvaraRadera
  18. Go kväll!Du har en sååå mysig blogg.. Varje gång man kikar in till dig så får man så mycket inspiration.......Ha en bra vecka kram:Helen

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Jag kan inte annat än att hålla med ALLA. Du har en otroligt inspirerande blogg. Kram till dig från mig.

    SvaraRadera